Polecane strony

     Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO

     dj wesele rzeszów
    nc+ dystrybutor
    gadżety, prezenty
    fajne prezenty












       Mapa Strony

 

 

 

 

 

 

ZWROTY I ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIA I ZWROTY

1. Zamówienia można składać poprzez:

·  nasz sklep internetowy

·  e-mail gadgets@home.pl

·  telefonicznie pod nr tel. 506305055 (od poniedziałku-piątku w godz. 10-16)

2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego.

3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail.

4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na podany adres e-mail automatycznie generowany list elektroniczny ze szczegółami zamówienia.

5. Standardowo czas realizacji zamówienia to 1 do 2dni roboczych od chwili zaksięgowania należności na koncie sprzedającego. Taki sam czas realizacji w przypadku przesyłek za pobraniem. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas realizacji może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

6. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon).

7. Od chwili wysłania towaru klient nie może anulować zamówienia.

WYSYŁKA I SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1.  Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

·     przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku podajemy mailem po skierowaniu zamówienia do realizacji. Wysyłka następuje po wpłynięciu pieniędzy na konto firmy.

·     płatność za pobraniem przy odbiorze towaru.

·     w systemie Przelewy24.pl (karty płatnicze, mTransfer, Inteligo itp.)

  1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Masterlink. Klient decyduje o wyborze pośrednika.
  2. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru pośrednika: 

· Poczta Polska – paczka biznesowa – zwykle 1-3 dni

  (po wpłacie 11zł; pobranie 15zł)

· Kurier DPD – czas dostawy 1 dzień roboczy

  (po wpłacie 15zł; pobranie 18zł)

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę DPD.
  2. Koszt wysyłki zamówionego towaru na terenie Polski zależy od wybranego pośrednika oraz od wybranej formy płatności (przelew lub pobranie).
  3. W celu wysłania towaru za granicę, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów. W przypadku tego rodzaju wysyłki nie jest możliwa forma płatności za pobraniem przy odbiorze.
  4. W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami.
  5. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  6. Pełny regulamin sklepu znajduje się w naszym sklepie Gadgets.pl w zakładce regulamin. Zapraszamy do kontaktu i do przeglądnięcia pełnej oferty naszych gadżetów, którą znajdziesz w naszym sklepie internetowym. Zapraszamy do zapoznania się z nowościami dostępnymi na stronie.